Garantievoorwaarden

Motionlamp biedt een garantieperiode van 2 jaar op de Motion sensorlamp vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum. De garantie geldt voor de gehele lamp, inclusief alle onderdelen.


Procedure voor garantieclaim

Om een garantieclaim in te dienen, moet je contact opnemen met de klantenservice van Motionlamp via support@motionlamp.nl. Je moet het product terugsturen naar Motionlamp samen met een kopie van de aankoopbon en een uitgebreide omschrijving van het defect. Terugstuurkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij de garantieclaim geldig is na checken van het product. In dat geval zullen de terugstuurkosten worden terugbetaald door Motionlamp aan de klant.


Wat wordt gedekt door de garantie

Als je een geldige garantieclaim indient, zal Motionlamp het product gratis vervangen of repareren. Als het product niet meer beschikbaar is, zal Motionlamp een vergelijkbaar product aanbieden of het aankoopbedrag terugbetalen. Defecten die zijn ontstaan door een materiaalfout of fabricagefout zijn gedekt door de garantie van Motionlamp. Schade aan het product veroorzaakt door onvoorziene omstandigheden, zoals waterschade of stroomstoringen, zijn niet gedekt door de garantie. Defecten die zijn ontstaan door foutief gebruik of misbruik van het product, zoals het niet volgen van de gebruiks- en onderhoudsinstructies, zijn ook niet gedekt.


Toepassing van de garantie

De garantie van Motionlamp is van toepassing op producten die zijn gekocht via motionlamp.nl of een geautoriseerde retailer. Als het product is gekocht via een andere partij, zoals een online marketplaats, is de garantie niet van toepassing.


Andere bepalingen

De garantie van Motionlamp is niet overdraagbaar en geldt alleen voor de oorspronkelijke koper van het product. De garantie vervangt alle andere garanties, mondelinge of schriftelijke, expliciet of impliciet. Motionlamp is niet aansprakelijk voor indirecte, bijkomende of gevolgschade die voortvloeit uit het gebruik van het product.