Terugbetalingsbeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u 30 voor dagen na uw bestelling de tijd hebt om een retourzending aan te vragen. Het genoemde retourbeleid correleert met het wettelijke herroepingsrecht.


Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen en in de oorspronkelijke verpakking. U heeft ook een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.


Om een retourzending te starten, kunt u op de volgende pagina een retourzending aanvragen: https://motionlamp.nl/pages/retour. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, stuurt Motionlamp u instructies over hoe u uw pakket kan retourneren. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen via deze pagina, worden niet geaccepteerd.


U kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via support@motionlamp.nl.


Beschadigingen en problemen

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddelijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en dit direct kunnen oplossen. Gerepareerde/vervangen artikelen zullen in de originele verpakking terug worden gestuurd


Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Indien u heeft gekozen voor een duurder dan beschikbare verzendoptie zullen de verzendkosten met inachtneming van het herroepingsrecht niet worden terugbetaald. Indien de klant de verpakking retourneert met een gebruikte plakstrip of exclusief plakstrip, krijgt de klant een vermindering in terugbetaling van €2,50 per ontbrekende of gebruikte strip. In het geval dat de klant schade heeft aangericht aan het product of de verpakking mag de retourzending worden afgekeurd, u ontvangt dan geen terugbetaling. Als u het afgekeurde pakket opnieuw wilt ontvangen zullen er vezendkosten in rekening worden gebracht. 


Terugbetalingen

Wij zullen u op de hoogte stellen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Wij laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. De retourneringskosten zijn voor de klant, deze worden niet terugbetaald. Houdt er rekening mee dat het enige tijd kan duren voor uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.